torsdag 9 oktober 2008

Dax att skriva lite nu tycker ja:)

Ja... det är snart en vecka sedan jag skrev sisst, så nu känner jag att ja MÅSTE skriva igen:)
Denhär veckan har vi:
Måndag: Var vi ute och njöt av höstvädret och plockade greijjer av golvet här inne.
Tisdag:Då var vi mycket ute, d var ju så skönt väder:) Och då fick jag mitt "projekt" färdigt, och så krattade vi löv. På kvällen efter att vi hade ätit så åkte F på lite jakt, och vi gummor gick ut:) Damerna gungade och jag räfsade + att jag tvättade F.s bil.
När jag hade färdigt tvättat så kom Melissa på att hon ville cykla utan stödhjul, så då var d bara att gå efter en meisel för att få loss dom:)
Cyklingen gick relativt bra med tanke på att det var första gången. Hon föll ju åtminstone inte direkt när jag släppte:P
Onsdag: Då var vi och hälsade på M,T, Y & A... var även och tittade på Y.s fammos å faffas koddona då, och dom var ju lika roliga som vanligt att titta på:)
På kvällen efter att vi hade ätit åkte jag och Melissa till N.s... Melissa skulle nämligen få åka ut och rida lite, och då fick ju jag och N chansen att prata av oss lite på samma gång:) *tack vännen*
Torsdag... och det är ju då idag. Och denna dag har gått ut på att städa. Fick jusst in mattorna igen, så då tänkte jag att före jag måste börja med maten så ska jag skriva "lite" här:D
Imårgon blir det att packa väskorna, och när pappa kommer hem så äter vi och sen åker vi hem till mina föräldrar:) Ska bl.a. hjälpa dom med renoveringen, och så skulle jag behöva hitta ett litet tomrum i renoveringen för att åka till Närpes med flickorna och hälsa på L, T &V:)
Nästa vecka har vi inga planer för ännu. Men det brukar ju komma vartefter:D
Nåja... tror d får vara bra såhär nu. Men ni ska ha en underbar helj allihopa... d ska vi åtminstone ha:D
Kram

Inga kommentarer: