måndag 29 september 2008

Aktiv:)

Det har jag inte varit med bloggandet på senaste tiden, men däremot i stugan har jag fått en hel del gjort idag:)
Startade första tvättmaskinen kl.9 i mårse, nu är 4.de på G:)
Har även plockat upp MASSOR med greijjer... helt otrolit hur mycket M hinner plocka fram. Och nu har även J börjat släpa runt saker, hittar hon leksaks korgen så är den utöver hela golvet på en liten stund.
D e ju SÅÅ roligt när det smäller i golvet:D

Lilla damen står även på knäna och gungar, men kommer inte frammåt ännu. Hon försöker, men d lyckas inte så bra.
I går när hon låg på golvet i vardagsrummet så tog hon tag i mitt hyllan på blombänken och försökte dra sig upp, så mycket som magen var i luften.
Gnisslar tänder... d gör hon oxå:S*usch för det ljudet*
Märkte i Torsdas när hon satt på matbordet att hon började gnida tänderna motvarndra, och då var det bara att konstatera... Damen har 3 tänder nu:D

Heljen var SUPER:)
På lördags dagen var jag först på förmiddagen och handlade blommor som vi skulle ha med oss på kvällen.
När jag kom hem fixade jag ihop Lasagnette och satte det i ugnen.
Då begav Melissa och jag oss till Ede. Där var d Me&I party på gång... hittade ngt åt båda tjejjerna, men det får dom som julklapp tror ja.

När vi kom från Ede så hade vi tydligen lång väga främmande på besök:D Alltid lika roligt att bli överraskad... Tack för besöket och välkommen åter;)

När klockan var lite efter 6 började vi ställa oss för inflyttningsfesten som väntade... Kom dit ngt före 8 kanske, och när vi kom in trodde vi huset var folk tomt, men det var det inte... utom pojkarna var i bastun:D

Där blev d kalas, och roligt hade vi. D blev en super kväll... speciellt med tanke på morötterna:)

Nåja... dammsugningen är klar, WC är städat, nu är det bara att torka damm och golv kvar då... men får se om jag måste ta det imårgon... d börjar nämligen skrappla i monitorn.

Ha en fortsatt bra dag, d ska jag ha. Ja ska nämligen å lyssna på Marianne Käckos föreläsning om hennes bok, "Ta Livet Av Mig Mamma."<--- En super bra bok, dock ganska gripande.

Näpp, nu får jag ge mig... fö nu sa det "bö" i monitorn:P


Kram

Inga kommentarer: