tisdag 26 februari 2008

Städ dag:)

D har jag planerat att denna dag skall gå åt till:)
Jag har till och med varit ute redan i mårrn, är ju sååååå fint väder ute:)
Och så har jag plockat ur och i diskmaskinen!
Bara jag har detta färdigt skrivet och surfat klar så åker badrumsbänken ut på trappan och mattorna lika fort efter den:)
Svärmor kommer hit idag oxå, men när dom anländer vet jag inte! MEn d lär ju märkas:)
Tycker jag har ingen inspiration att skriva idag!
Mår dåligt gör jag, och d gjorde jag redan i går när jag gick och la mig!
Nåjaa... slute på klagandet!
10 Days To Go:)*weee*
Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du för msn? e ju alltid kul med nya vänner:) kram Lena

Lite och Stor. sa...

lover_991@hotmail.com! säg jära till tå du ha taijji an så ja får rader dehä!