måndag 25 februari 2008

Dit for den!

Dit for min promenad som jag hade planerat! Men kanske det fina vädret kommer igen:)
Det började nämligen snöa och blåsa för en stund sen, och då är det inte roligt att gå! Men kanske jag tar mig i kragen lite senare och går ändå:)
Idag har jag inte mycket till planer... men ja har och ska:
  • Har startat en tvättmaskin.
  • Plockat i diskmaskin.
  • Hämtat posten och läst den.
  • Skall vika torr tvätt.
  • Sätta på sina platser.

Sen tror ja inte det var något mera jag skall göra idag! Har jag mycket överlopps energi på eftermiddagen skall jag ta och hå ijenom Melissas rum!

Hon kommer nämligen att ha barbie dockor med sig hem när hon kommer, så jag skall plockat bort en hel del ur hennes rum! Hon börjar inte rymmas in sj där snart av att hon har mycket saker!

Nu tog fantasin slut för vad jag skall skriva här! Så... kanske senare idag:)

Ha d så bra:)

Kram

Inga kommentarer: