lördag 23 februari 2008

Härrligt:)

Det är det ute idag! Tyvärr så gick solen i moln när vi hade gått en bit! Men det var skönt ändå!
Melissa och gudmor är fortfarande på länken m. doggarna!
Sj fick jag så låv att svänga eftersom magen sa emot!
Fredric och broder är där ute och tittar på leksakerna som finns på denna gård! Det betyder alltså Mönkkijä och snöskotern!
Broder har varit ute och provkört både och!
I mårse när vi steg upp så åt vi frukost, satt en stund vid bordet och pratade och sen åkte Fredric till skogen! Så nu har han 3 lass att köra hem! Men han menade han gör det i mårgon! Han ids inte börja med det nu när vi har främmande!
Ja så när Fredric åkte till skogen så började jag plocka och reda upp lite här! Sedan rörde jag ihop en spännare tårta och satte den i ugnen! Bäddade alla sängarna och så har jag även haft igång en bykmaskin med Fredrics arbetskläder!
Lite före 11 kom T&C hit, då när dom kom så höll Melissa och jag på att fylla kakan som nu tår i sassa å millas kylskåp:) *tack för lånet av skåpet milla:)*
Sååå... vi skall se nu när Melissa å gudmor kommer tillbaka när dom tycker vi borde göra mat idag! Sj är jag nu inte hungrig ännu... men vi måste se!
Blir tortillas idag! För d vet jag att alla gillar:)
Ikväll när Melissa åker med T&C till Vasa så ska jag se med gubben om vi skall åka ut och köra till stan en sväng! Beror ju förståss på om d råkar att komma någon bra film på TV! Men d återstår ju att se!
Men men... nu får det räcka för idag! Nu skall jag sätta mig på soffan och läsa JT!
Även idag är vi UTAN Syd-Österbotten!*den förb*nn*de tidningen*
Så ja....
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: