tisdag 19 februari 2008

Nu skall jag...

jusst söka upp gubbens MP3 spelare... och sen blir det att gå ut och ta en underbar promenix i detta härrliga väder!
Kan ju inte slösa bort hela dan på att sitta inne!
Nu har jag gjort hemgjorda kuvert eftersom när jag började söka dom så konstaterades att dom var slut! Så, jag gjorde egna för att sätta gummans 3 års kort i! Så nu har jag det gjort med namn på! Bara 2 kort kvar! Men dom fixar jag då sen!
Har plockat gjenom Melissas skåp nu! Å tänk va mycket som inte passar mera som man har i skåpet! Borde går gjenom lite oftare tydligen:)
Gick ju även gjenom vår skrubb i går! Och där hittade jag inte dock lika mycket, men där fanns nog en del kläder som jag inte gillar! Så dom åkte högst upp på hyllan nu tillsvidare!
Men till min förvåning så hittade jag 2 BH som jag har varit utan sen vi flyttade hit!
Å äntligen hittade jag dom! 2 av mina bästa då ännu till på köpet:)
FÅr se hur länge dammsugningen lämnar! Kan nog hända det blir först i kväll som det blir gjort. Beror på hur långt jag går nu när jag går ut! Har ju en timme på mig! Men jag tror inte jag orkar gå så länge! Men vem vet!;)
Ha d bra!
Kram

Inga kommentarer: