onsdag 20 februari 2008

God eftermiddag!

Nu har vi jusst ätit mat! Melissa åt makaroner och korv och jag åt d som lämnade av tacogratängen i går...

Dagens lista blir inte lång:
  • Vi har plockat undan saker som ligger över golvet!
  • Startat en bykmaskin.
  • Plockat ur diskmaskinen.
  • Plockat i diskmaskinen.
  • Torkat alla köks dörrar.
  • Pratat med mommo & fammo.
  • Kokat makaroner åt Melissa.
  • Plockat ur bykmaskinen.
  • Startat en ny bykmaskin.
  • Ätit maten båda 2

Så... d va d det då:)

Ha d göttens

5 kommentarer:

Anonym sa...

hur fixar man en taco gratäng? klät gott:) ö Lena

Lite och Stor. sa...

har du mailadress så kan ju skicka den till mig så får du receptet... själv har jag tagit det från Familjeliv

Anonym sa...

klockslagen på din blogg är inte riktigt som de ska... :) alltså efter inläggen.. detta inlägg är tydligen skrivet 03:48 :)

Anonym sa...

tacogratängs receptet skulle du kunna sätta ut på bloggen, vill också ha!:)

Lite och Stor. sa...

anonym> detta med klockan har jag reagerat på, men vet inte hur jag får det ändrat!

Jeppisbo>> nu har ni receptet:)