onsdag 27 februari 2008

Fortfarande snö...


Ja, det snöar, FORTFARANDE:) Misstänker mommo å moffa kommer att bli snäppet överraskade när dom kommer upp. Där i söder finns det ju bara gräs å gräs å gräs... och här finns det bara snö och snö och snö:)


Vid rdg var allt ok! Nästa gång jag ska dit är på självaste dagen D:)


Tog även hem bilstolen, men konstaterade jusst att jag glömde den i bilen:)

Så nu skall jag hämta den och sen blir det att förbereda makaronilådan! Fick ju inte det gjort före jag åkte iväg, så jag får göra det nu i stället:)


Märker ni annars va mycket smilisar d blir idag, beror nog på att jag saknar gumman så mycket och vet att SNART kommer hon hem igen den busungen:)


Pratade annars med henne på telefon i går, så jag frågade om hon kommer hem i mårgon:) Till svar fick ja "Jooo.... å tå ska ja bus me papp!":) Hon e så söt den gumman!


Men men... nu får det räcka!




Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! Du har inte skrivit nåt inlägg idag,är det bebis på gång ;-)

Lite och Stor. sa...

nog hemma ännu... men ja har ingen inspiration och ork att skriva idag! Mina färäldrar är här så ja har annat att göra:)