tisdag 12 oktober 2010

Vinter 2010

Ska den börja redan? :O

(såhär ser det ut på backen här nu för tillfället)


Nog för att jag gillar vinter, men den kanske skulle kunna spara sig en månad ännu... Åtm till mitten på November så inte stackars <3>



Och... sådär passligt till Freddi skall på rep-övning så börjar jag jobba på mitt nya jobb! Vet ni vilken otrolig härlig känsla jag har i kroppen, jag har ju kämpat nu sedan Juli ungefär med att få ett jobb... och ingenting har nappat! Men ÄNTLIGEN var det min tur... Och oijj va roligt & skönt det ska bli att få komma ut i arbetslivet igen :)



1.11 är det magiska datumet... då börjar jag vid Påras i Jakobstad och Josefine får äntligen börja på dagis :) Hon e så glad att hon äntligen ska få börja... tror hon har väntat lika mycket på att få börja dagis som jag har längtat efter att få ett nytt jobb ;) MEN NU har jag äntligen det! :D



I heljen skall jag åka på en bussresa till IKEA, då ska det inhandlas lite mera julklappar :) Har några klara redan, och några utfunderade... bra att vara ute i tid :D




hmm... va ska jag skriva mera nu då? hade SÅN inspiration att skriva när jag började skriva, men nu tycker jag inte att jag har ngt mera att skriva om för tillfället :P
Nåja, ja återkommer när jag har ngt mera att skriva om :D






Inga kommentarer: