onsdag 20 oktober 2010

IKEA & Höstlov.

Kom hem från IKEA ca kl.23 på lördas kvällen, hade hem en del saker nog :) Bl.a. några julklappar och lite greijjer åt oss själva :)

Bl.a. denna skål...

Och dessa förvaringsboxar som fått sin plats i WC skåpet... ja ångrar att ja inte tog 2 förpackningar, men... det kommer ju nya resor :D

Fredric fick sitt bubbel cholad som alltid när jag e till Haparanda :D Det finns nämligen inte i Finland mera... så d e att handla hem ett litet lager(som dock jusst e tomt) när man har chansen :D

Tjejjerna fick oxå lite godis... och Melissa fick en -My Little Pony- målar bok, och Josefine fick sin efterlängtade -I Drömmarnas Trädgård- film :D



Måste berätta vad vårr lilla gumma sa på Fredagen före hon tog natt... Vi satt i soffan och tittade tv, så kommer hon uppkrypande i min famn och börjar "paijja" mig på kinden och säger - Mamma sööp I römmanas träggård åt Josefine från IKEA- ... åååhh, mammas hjärta smältade! :D vår lilla sötis... hon vet nog hur hon ska charma ;)


I skrivandes stund sitter jag och väntar på att Melissa ska komma hem, hon brukar vara hemma 10 före 1... men antagligen kör dom via Åvist idag, för nu är klockan 13.10!

Och imårgon + fredag har Melissa höstlov, det betyder sovmorgon för mamma(?)... hoppas bara tjejjerna oxå tar sovmorgon ;)


Annars under höstlovet har vi inga planer, vi ska bara vara och ta d lungt... på freda kommer mommo och moffa, så då blir d liv i huset :D På lörda blir d kalas dax hos kusinen I, så en present åt henne måste vi skaffa :D Men d hinner vi nog med :) Kanske vi åker till stan och handlar på freda så får vi det på samma gång :D


NU är Melissa hemma... så nu blir d att äta lite mellanmål och sen ska jag fortsätta min köks skåpsstädning :D



Inga kommentarer: