fredag 15 oktober 2010

Fredag och vintern fortsätter :)

Äntligen Fredag... vilket betyder Fredas mys, och IKEA imårgon :D

Igår var det inte alls något härligt väder... d blåste, regnade och snöade om vartannat! Här får ni en bild på tjejjerna från igår, dom tyckte att det var rolit att vara ute i slaskvädret :P


Josefine fick testa sina nya "kurakläder" som hon ska ha till dagis, och dom fick godkänt :D Melissa provade sina ny "kurahandskar" och även dom fick godkänt :D


Igår på kvällen åkte jag till K.järv och handlade... så behöver vi inte åka till stan idag :) Josefine och jag skall infinna oss vid förskolan kl.13.15, ja ska på "fostrings samtal" tror ja dom kallade det :P Och medan jag pratar me "tantorna" så får tjejjerna leka vid förskolan :)


Sommar ringarna har jag fortfarande under bilen, så det kan nog bli en ganska spännande färd till Lillby... men det ska nog gå bra :) F får sätta på vinter ringarna på bilden ikväll, så behöver ja inte köra på högspänn imårgon när jag ska iväg redan ½6 på mårgonen!


Och varför det inte är så roligt att åka iväg med sommar ringar idag ser ni på denna bild!

Igår gick det bra att köra med sommar ringar... då var vägarna våta och mätaren på +. Men idag är mätaren på 0, eller kanske tillåme på - och därtill så snöar det för fullt nu! Såå... vädret har ändrat ganska mycket från igår tills idag om man tittar på bilderna :D


Fick annars bekräftelse från Ellos idag... så mutt paket är påväg nu :D Freddi tyckte oxå om tunikan, så vi ska hoppas den passar lika bra på mig som på tanten på Ellos sidan :P

Ha en trevlig helj mina vänner... kanske jag uppdaterar på sönda eller månda, så får ni se vad jag hittade vid IKEA, eller Haparanda överlag :D


1 kommentar:

Anonym sa...

här e de också sommardäck på ännu. . . Blir nog nå däckrumba när guuben kommer från jobb. . .