torsdag 14 oktober 2010

Torsdag... snart Fredag och helj! ;)

Idag e d Torsda... det vill säga att imårgon är det Freda, vilket innebär batu-chips-idol kväll :D *härligt*

På lörda blir d att stiga upp ganska tidigt, ska infinna mig i Forsby senast kl.6 för att hinna med bussen... men det brukar inte vara ngt problem när det handlar som en IKEA resa :D
Idag har vi inte gjort så mycket ännu... till frukost lyxade J & jag till det lite och stekte ägg åt oss, å oijj va d var gott med ägg på smörgåsen :D
För en stund sen klickade jag hem några plagg från Ellos... det var -50% på dyraste produkten, och sen hade jag 18€ innestående där :D såå... paketet blir inte många € :P
Här ser ni bl.a. tunikan ja beställde... tyckte den var så mysig på något sätt :D


Tyvärr e bilden ganska liten... men vill ni se den i större format så kan ni gå in på ellos.fi och skriva in: 020-9652 i tuotenumero rutan :D


Annars då... jodå, vi har d bara bra! :) Vi hostar å snorar mer eller mindre allihopa... men ja e ju -somvanligt- värst! Meeen... nog blir väl även jag frisk småningom ska vi hoppas :D


Nu e d dax att plocka ur tvättmaskinen och dra fram dammsugaren!


Ha d så bra mina vänner :)

Inga kommentarer: