torsdag 28 januari 2010

Vi fortsätter:(

Inatt var det M.s tur att börja spy... och nu sitter hon i soffan under filten och tittar Bratz. Vi ska hoppas att det går över snabbt, skulle inte orka ha denna sjuka i stugan hur länge som hellst! Hoppas gubben och jag klarar oss i varjefall. Gubben hade hämtat whiskey igår efter jobbet, så det kruerar han sig med för att slippa undan:DAnnars är allt bra... ikväll funderade jag på att åka till stan och handla, då får jag hem Josefines vagn på sammagång. Det blev en kort arbets vecka denna vecka, endast en dag! Meeen... blir man/barnen sjuk så e d så, då måste man vara hemma.



Jag ska försöka kurera M så hon blir frisk snart. Hittils har hon druckit apelsin juice, får se bara hur länge det hålls i magen.




Ha en bra dag alla... tycker ni inte annars att jag har blivit ducktig på att uppdatera? ;) Kommentarer mottages med tacksamhet, jag vill ju veta VEM som läser mina skriverier :)




2 kommentarer: