söndag 24 januari 2010

Ny Layout, och hoppeligen mera inspiration att skriva.

På senaste tiden har det hänt en hel del, och... det är ju "lagom" länge sen jag skrev oxå :O

Nya tag nu när det är nytt år :D
Såå... vad har hänt här hos oss redan iår?

Melissas 5års dag har firats i X antal omgångar, hon har även nu tappat andra tanden och har hål i öronen:) Hon är stora damen nu ;)




Melissa med en "liten" istapp :)

Josefine växer så d knakar, har redan plockat bort st.86 ur hennes skrubb och plockat in 92.orna:( vartt har min bebis så brått??

Om jag lyckas så ska ni få se en film på vår lilla sångfågel:D
(tyvärr så lyckades d inte, men den finns på min sida på Facebook)


Själv så jobbar jag på, nu har jag 25h/vecka... men önskar mig fortfarande mera :)

Detta var börjanet på vårt 2010, en hel del annat har säkert oxå hänt... men jag skall påbörja nattningen av tjejjerna nu, så jag hinner inte skriva mer :)

Men kanske imårgon, för då e jag ledig och har INGA planer på hela dagen :D*skönt*





1 kommentar:

Nilla sa...

Good to have you back!! :D KRAM<3