lördag 30 januari 2010

Tillfrisknande på G :)

ÄNTLIGEN!!:)
Fredric började spy i Torsdas på kvällen, jag var tii stan coh handlade då... och när jag kom hem kom F från wc, M sov på köksgolvet(på en madrass!) och J sov i soffan. Dom hade somnat när jag åkte:)

I går på kvällen spydde även jag, dock bara 1 gång!*skönt* Har fortfarande lite konstig mage, men den är mycket bättre än igår:)


Såå... ikväll blir d bastu, skippade d igår i.o.m. att inte jag var riktigt i skick. Efter bastun blir d att bänka sig i soffan och kolla Euroviisut! -Heijja Nina-!!

Här kan ni lyssna på hennes bidrag--> http://www.ninalassander.com/ Sååå härlig låt! Känner henne från då jag jobbade vid Erkin Halli, en mycket trevlig och glad tjeijj!


Nu blir d snart att fixa ihop dagens lunch... Pizza! :D


Ha en bra dag mina vänner och bekanta.

Inga kommentarer: