onsdag 27 januari 2010

Magsjuka i stugan...

Japp, det har vi här:( Josefine hade börjat redan igår vid dagmamman med lös mage, och när vi kom hem började hon spy... så d blev att tvätta golv, väggpanel, bakom golvlisten, tjejjen och hennes traktor! Josefine blev lagom arg när jag bar in traktorn i bastun och duschade av den, så jag fick torka av den när alla spyro var borta och den var tvättad så att damen kunde fortsätta leka:) efter det spydde hon 1 gång på köksgolvet och en gång i ämbaret. Idag har hon inte spytt ngt *peppar peppar*, äter gör hon... och dricker :) Men nu har det börjat komma andra vägen istället... så för en stund sen fick jag duscha av hela damen, det är som om bebis-tiden skulle ha kommit tillbaka:P



Jag hade ganska tur med tanke på att jag blev tvungen att duscha henne... jag var nämligen och gjorde upp eld i pannan en halv timme före detta, så det fanns så mycket varmvatten nu att jag fick henne duschad:)


Annars har vi det bara bra... en dag i taget :)
Ikväll var jag bjuden på PartyLite till Oravais, men det måste jag skippa.. synd! För det är en av mina allra bästa vänner <3>


Nu blir det att gå och kasta i mera ved i pannan, och sen ska jag försöka reda upp lite här :)


Ha en bra dag!





Inga kommentarer: