måndag 25 januari 2010

Måndag och ledig:)

Ja... egentligen är det ganska skönt att ha ledigt på måndagarna, men jag skulle inte tacka nej till full arbetsvecka heller :D
Imårse steg tjejjerna upp 8, å jag låg i sängen och halvsov till kavrt över 9 :O Men TÄNK, dom hade inte hittat på ngt j*velskap trots att mamma låg i sängen... när dammsugaren startade, då konstaterade ja att ja MÅSTE stiga upp :P Då hade Melissa klippt en snöflinga, så d var pappersbitar på hela köksbordet & under... men duktig som hon är så hade hon tagit fram dammsugaren och höll på att suga bort alla bitarna när jag kom in i köket:) *mammas stora duktiga tjejj*


Nu på förmiddagen har vi varit och handlat och tankat bilen... så nu är kylskåpet äntligen fyllt :D D -bokstavligen- ekade i det imårse när vi skulle äta frukost :P


Nu blir d dax att fixa dagens lunch... blir pasta med ostsås idag:D

Ha en bra dag mina vänner, får se nu om jag kommer mig för att börja blogga regelbundet igen ;)




1 kommentar:

Nilla sa...

Sovmåron behöver vi allihåop millan varvin! :) Å va dukti on va som börja laga bort bakett se! Stor å dukti flicko!! :) <3