onsdag 18 februari 2009

*Skönt*

Det är d här i stugan nu... Josefine sover, Melissa e på Bamse å här sitter jag med en kaffekopp framför mig:)


Eld är d i pannan så vi inte behöver frysa... d e kallt ute, även idag:( Men tacka vet ja att Josefine var så pass trött idag så hon somnade när hon drack sin mjölk, så d var bara att klä på gumman och sätta henne i vagnen:)


D e nog skönt när man kan sätta ut henne å sova i vilket rusk-väder som hellst... bara att sätta fasst garagedörren så får gumman sova i lugn och ro:)


Snart måste jag gå och kasta in mera ved i pannan... men d klarar sig ännu en stund:)


Vad ska jag berätta mera nu då?


Imårgon blir d pulkadag med kusinerna bara inte gradstocken visar lika kallt även då... och om d blir så att vi åker dit så ska även Mamma Bus och jag ha lite kläd-byte-lånings party:P Vi lånar av dom och dom lånar av oss:D *perfect*


Usch vilken blogg torka jag har idag... när vi förde Melissa ti Bamse så satt jag riktigt och tänkte att när jag kommer hem så skall jag blogga, och d gör jag ju... men jag hade nog tänkt mig lite mera inspiration en detta, men så kan d gå:D


Kanske jag ska ta och bjuda på lite bilder av damerna... :)





Josefine med sina favorit nalle... popon:)<3


Melissa påväg på skoterfärd med pappsingen:)<3

Ha en fortsatt trevlig dag:)

Kram

Inga kommentarer: