onsdag 18 februari 2009

Dagens uppgifter är avklarade...nästan!

Nu har jag dammsugit hela stugan, plockat här och där... vattnat blommorna och städat WC. Så nu är det bara matlagningen som återstår... men före det så ska vi hämta hem storasyster.
Elden i pannan brinner ännu... men d börjar nog räcka. Blir att elda mera för älsklingen sen när han kommer hem:)
Josefine sover fortfarande, och om hon inte vaknar före vi ska hämta storasyster så lyfter jag henne direkt ur vagnen i bilen:)
Tänk nästa vecka är jag HELT ensam på dagarna... om jag nu e hemma förståss:P Flickorna ska nämligen till mommos å moffas på sportlovet, sj har jag ganska fulla planer för den veckan... tiden blir så lång om ja ska sitta hemma hela veckan:(
Bl.a. shopping, slalomkörning och kaffe drickande står på listan;)
Nu ska jag gå och se hur varm pannan är om jag alls behöver elda mera, och småningom får J och jag starta vår färd mot Daghemmet Bamse:D
Kram

Inga kommentarer: