onsdag 3 december 2008

Knappa veckan kvar...

Ja, d e d nu tills jag börjar jobba... nästa Torsdag smäller d:D Ska bli spännande att börja på med ngt nytt... helt obeknat kan man ju inte säga att d e, för man städar ju mer eller mindre varje dag hemma... men ändå, d e ett nytt ställe me nya människor, å d gillar jag:D
Annars har vi d helt ok.
Flickorna å jag satt 3 timmar vid HVC igår... jag har "kraftigt stukad fot", så ja fick en stödsjena och en krycka. Sjenan har jag nog på, men kryckan står snäll i hörnet i köket och samlar damm:P ja har inte tid me sånt:D
Läkaren rekommenderade även 2 veckors sjukskrivning och 1 månads vila... men ja sa 2 veckors sjukledit går ja inte med på, och 1 månads vila kan ja sätta bakom örat:D
I heljen var vi ju på Julfest från Fredrics jobb... å d va skit ql:D Med super god mat och 3-vlit sällskap kan en kväll inte bli mycke bättre en den va i Lördas:) Tack till alla som var med... ett gott skratt förlänger livet:P
*hmm* ja vet inte riktit va ja ska skriva... men kanske d räcker med en kortare bloggning mellan varven oxå:D
Kram

Inga kommentarer: