tisdag 9 december 2008

Kvälls inlägg...

D e ganska ovanligt, men Fredric sitter och tittar "pako" å ja e inte minsta intresserad av den serien, så ja ska skriva lite nu i väntan på att House börjar:D

Va har vi gjort senaste dagarna då?
I söndas var vi på vår fadderflickas 2års kalas, hon fick en klänning och en nalle prydnad. Igår så var flickorna på inskolning vid dagmamman i 3 timmar... undertiden var jag i stan och handlade mat och även några julklappar:)
På kvällen blev d att paketera in alla julklappar som jag har färdig köpta, måste ha åt Josefine å Fredic ännu... men VAD ska man köpa åt Fredric? tips någon?;)
Ja tänker inte köpa strumpor, kalsonger eller något annat i klädväg iår, d får han nämligen varje år av mig.... och oftast till både födelsedag och julklapp:P
Åt Josefine blir d att köpa kläder antar ja... ska se va ja hittar imårgon, vi menade nämligen åka till HH flickorna och jag då så vi får handla inför heljen redan nu, orkar inte göra det varken torsda eller freda misstänker ja. Antar att ja kommer att va ganska trött åtminstone första veckan efter jobbet... men d återstår att se:)

Idag har vi haft kaffe främmande här, å på kvällen åkte vi en sväng till Lillby. Badat bastu har vi oxå gjort ikväll... ååå va d kan va skönt me bastubad:)

Nåja, nu ska jag ta och avsluta detta och surfa en snabbis och sen bänka mig i soffan och titta på House:) Ja hoppas ja får sällskap av gubben, men d kan nog hända att ja får titta ensam:P

Ni ska ha d så bra...

Och förresten, Grattis "Goffin" som fyller idag och "Gomor" som fyller imårgon:D

Kram

Inga kommentarer: