torsdag 11 december 2008

Nytt försök på Månda!

Ja... ja trodde ju att jag skulle börja jobba idag, men när jag kom till UPM parkeringen när klockan var lite före 8 så ringde ja min chef för att kolla så ja inte parkerat opassligt och anmäla att jag var på plast, chefen svarade inte!
Så, ja steg ur bilen och gick och pratade med en vakt som satt i "info-butkan", ja sa vad jag hade för ärende... och hon sa att chefen borde nog komma snart, och att jag skulle vänta där. Sagt och gjort... jag stod och väntade tills klockan var 25 före 9, då hade inte chefen ringt tillbaka ännu, så jag ringde henne.
Och då fick ja reda på att jag skulle börja först på månda, och att hon hade GLÖMT att ringa och säga detta till mig!!! Usch va besviken jag blev...
D kan jag ju lugnt säga att gott första intryck av chefen fick jag inte!!

Men men... sådär är det nu. Bara att åka dit igen på Månda... hoppas ja får börja jobba då;)

Annars så e allt OK!:) Imårgon ska antingen jag å freddi eller jag å Jenni åka till tuuri:D D beror bara på om Freddi tar en pekkanen eller inte... tur att Jenni hoppar in som sällskap ifall inte gubben hänger med:D

Nepp... nu har jag skrivit av mig d värsta, så nu ska ja fortsätta surfa:D

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men va surt=( hoppas du får börja på riktigt på måndag nu då!