måndag 15 september 2008

En liten uppdatering...

Tjaa.. vad gjorde vi i heljen då? Jo, d blev 1års kalas för hela slanten:D *Grattis A*

När vi kom hem därifrån var tjejjerna ganska trötta, så d blev att äta gröt för dom båda och sen isäng.
Själva satte vi oss vid TV och tittade Snuten i Hollywood. Den filmen var lika bra som vanligt:) När klockan var kvart över 11 så bäddade vi ner oss i sängen för att sova. Fredric skulle nämligen stiga upp kl. 5 följande mårgon, d.v.s. lika tidigt som på Lördagsmårgonen!!!
Om d hellst skulle gälla ngt han MÅSTE göra... men d var inget annat en jakten på skogsfåglarna som drog.
Men åtminstone fick ju jag och flickorna sova, så båda mårrnarna vaknade vi när pappa kom:D

Igår började jag med att tvätta vårt sovrumsfönster + att byta gardiner. Sen fortsatte jag med vardagsrummet. Trodde inte jag skulle kunna fixa dom igår, trodde nämligen inte att jag hade ngn kappa som passade. Men som en liten överraskning hittade jag en grön i skrubben:)
När jag hade tvättat i vardagsrummet och satt upp nya gardiner så började vi alla bli hungriga... Fredric fick maten på sin lott, så d blev Pizza vi UFFES;)

När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, jag tvättade fönstret här i datarummet och satte upp nya gardiner. Så nu är det bara Melissas rum och köket kvar. Och åtminstone Melissas rum skall fixas ngn dag i denna vecka... men köket vet ja inte vad ja ska sätta upp för gardiner, så d får vänta en stund.

Senare på kvällen när damerna sov så tittade vi en BECK film, och sen blev d gonatt.

Idag ska vi åka till stan, ska köpta 3pkt Libero för 25€ + mat. Behöver inte så mycket nu eftersom vi ska söderut på Fredag. Men ngt måste vi ju ha så vi klarar denna vecka:D

Men ni ska ha d så bra...

Kram

Inga kommentarer: