torsdag 25 september 2008

Fem minuter kvar...

Då bänkar jag mig i soffan och sitter som klistrad till kl.23, förutom under reklampauserna då. Programmet ja ska titta är inget mindre en "Vem Kan Slå Filip och Fredrik":)
Gillar att sitta och titta när dom tävlar, och nu är det ännu mer spännande... dom tävlar nämligen mot en TJEJ:D

Annars då... livet läker på.
Älsklingen är i H.fors... så ja e hemma ensam med damerna. Visst går d bra, men nog saknar man ju honom ganska mycket. Tänk när man blir så bortskämd så han skulle behöva vara hemma varje kväll... har ju ingen som kramar om mig nu:(
Men imårgon kommer han ju hem, så ha e ju inte borta så länge.

*Älskar dig Fredric*

Vad vi skall göra i mårgon vet ja inte...
Men NU avslutar jag detta för att sätta mig i soffan och titta TV:)

So long...

kram

Inga kommentarer: