torsdag 17 april 2008

Vågar inte tro:(

Nej, d gör ja inte.
Jag vågar inte tro att våren är har på riktigt nu... utom ja väntar och ser bara:)
Melissas räfsa är spårlöst försunnen:( Dom var å sökte den igår uppe i hönshuset... men utan resultat, så nu har jag låvat gumman att om vi inte hittar den så köper vi en ny:)
Hittils idag så tycker jag vi har hunnit med en heldel facktist:)
Bl.a. så medan vi var ute en stund så tvättade jag köksfönstret... skulle behöva få ALLA fönster tvättade. Men kanske jag för fixat baksidan ikväll när vi går ut... mest behövligt är ju nog vardagsrums fönstrena nu efter att kökets fått sig en tvätt, med det är för mycker snö, så ja slipper inte till:(
Nu snurrar en tvättmaskin och så har jag strukit massor med kläder och trasor:)
Skulle behöva dammsuga här, men kan inte göra det dagtid eftersom inte lillan vill sova ute nå längre stunder:( så d får jag åtgärda sen när gubben kommer hem.
Melissas kläder som skall med i mårgon så är klara, men lillans packar vi i mårgon.
Och så ska d redas upp ordentligt här före vi åker i mårgon så man inte behöver komma hem och måste börja städa d första man gör.
Men men... nu sitter ja å skriver gammla minnen med en yrkes skol kompis:) tänk va d kan va ql;)
Ha d gött
kram

Inga kommentarer: