tisdag 15 april 2008

Paskat.




För denhär snön... vill ju ha VÅR NUUUUU...




NÅja... ringde jusst ti digicomp... trevli kille där i andra änden;)


Får se om jag får min datadel därifrån så vi kan börja använda en vanlig telefon istället för headset:)


Lillan sover, Melissa äter äppel i "häftikoppi" å tittar my little pony i sitt rum:)


Jag var i duschen för en stund sen och så har jag hämtat posten.




Bykmaskin e i gång, men borde börja bli klar så småning om. Kött borde jag ta upp ur frysen så det hinner tina tills gubben ska ha mat *springer på direken så det inte glöms*:)




Ikväll måste vi åka och handla lite... skåpet ropar tomt, men det behöv ändå inte så mycket för i heljen e vi ju ändå inte hemma... Lillan ska få åka till mommo och moffa för första gången:) *spännande*



Kram


Bilderna: Lilla sov så sött i vagnen i går:)
Melissa med 5 "pippilåttor" den ena syns inte på bild eftersom den är i nacken.

Inga kommentarer: