torsdag 24 april 2008

Äntligen:)

Ja... nu e ja äntligen klar med dagens projekt...
på den listan var:
  • Städa upp köket
  • Tvätta kläder
  • Hänga upp torra kläder
  • Städa WC
  • Torka damm

Testade en sak som dom visade i Rent Hus i går. D va att man skulle tvätta spegeln med raklödder... men d va en flopp:( imman kom ändå dit när man blåste på den:(

Senare ikväll efter att vi har ätit så får flickorna gå ut med pappa och så dammsuger jag och torkar golvet, och medan vi väntar på att golvet ska torka så ska jag åka och handla d sissta som behöv inför heljen.

Nu har jag bullarna i ugnen... väntar nämligen kaffe främmande:) ska bli roligt att träffas Gummz.:)

Nåja... får räcka nu, uppdaterar kanske i mårgon om jag har ork, tid å lust. I annat fall så uppdaterar jag efter heljen när d har lugnat ner sig här och för att berätta hur det gick med dopet:)

Ha en skön vårdag;)

Kram

Inga kommentarer: