torsdag 9 juli 2009

Packning på G...

Eller d börjar nog vara på den bättre sidan nu, när vi kom hem från Nathalies 2 års kalas så fixade Freddi Josefine för natten så jag fick packa... det är en hel del som ska med när man ska vara borta 1 vecka, + att d blir dax för den efterlängtade Stockholmsresan nästa vecka:D *LÄNGTAR*



Annars har vi det riktigt bra här, lungt i stugan har det varit när storasyster har varit vid mommos och moffas hela veckan... skönt på ett sätt, men ändå så saknar man oljudet mellan varven:P



Imårgon sticker vi till mommo och moffas, Fredric pratade ngt om att vi skall åka via Tuuri när vi åker söderut... så får se då om d blir av:D Ql skulle d va, för d e super längesen vi har varit dit:)



På lörda blir d dax för bröllop... måste komma ihåg att köpa presentband imorgon, det var nämligen slut igår när jag paketerade in gåvan. Eller silverfärgat hade vi, men pappret på gåvan är silver... så nee, d passar inte riktigt:P


Men men... nu skall jag spela lite på FB före jag bänkar mig i soffan bredvid gubben, för tillfället är han ute och hjälper R att lyfta av en harva som R hade fixat:D Mera skrot på gården:P


Kramiz

1 kommentar:

Familjen bus.... sa...

Kramix ska ja börja med...sen att vi kommer o sakna er tills onsdagen..
Hoppas du har tid med lite msn då ni e i daxmark... :)

Tack för d underfina lila sockarna o hårfön o spegel säger Natta..uppskattat!!!

ramiz igen o sköt om er tills onsdagens PARTY resa :):):):):):):):)