tisdag 7 juli 2009

Länge sen sisst...

Nu e d en stund sen ja har skrivit ngt här, så d börjar bli dax:D

Förra veckan var Fredrics första semester vecka:)

Vi gjorde vel egentligen inte sååå mycket speciellt, men på Onsdagen var vi till Power Park... det var uppskattat både av flickorna vi hade med och fadern o huset:D

Jag och Josefine gick mest runt på området och tittade på när andra åkte krauseller:P


På fredagen var kusinerna hit en sväng, och det var lika roligt som vanligt... det blev inte ens några "slagsmål" denna gång:P


I heljen var T, C och döggarna här... d var trevligt trots dom tidiga mårnarna:) Helga var jätte duktig på utställningarna på lörda och sönda, så Grattis till henne:) Och till C förståss;)

På lörda kväll var vi in en sväng till Jeppis för att hämta kebab med franska...*mumms*

På söndagen åkte vi alla till Jeppis och tittade på utställningen, dock slapp Helga vidare längre en vad C hade föväntat sig... så d blev en ganska lång väntan för dom. Jag, Freddi, broder och Melissa stack iväg till CM för att handla lite före F, jag och J fortsatte hemåt:)
Melissa lämnade kvar i Jeppis med T&C, för hon skulle följa med dom till Vasa och så hämtade mommo och moffa henne därifrån sen:)


Denna vecka har vi ganska många planer... eller åtminstone jag:)

Igår var vi till HH och handlade presenter till Torsdagens kalas och lördagens bröllop:)

Idag har vi inga speciella planer egentligen, en sväng till Lillby ska vi... eller om F åker ensam, det återstår att se:)
Imårgon på dagen får vi kanske kaffebesök, och på kvällen skall jag och C till stan och förbereda oss inför den nalkande Stockholmsresan:D;)

På Torsda bär det av till Åvist på 2års kalas:) Lilla damen i stugan blir stor:)

Fredag förmiddag skall vi åka till rådgivningen så Josefine får sin vattenkoppsvaccin spruta... så har vi även den ur världen, och kusinerna kan leka igen efter 3 veckor:)

Efter att vi varit och pickat J så sticker vi vidare till mommo och moffa... tror ja:)


Även heljen e fullbokad:) eller lördagen närmare bestämt;)
Melissa, jag och Fredric skall nämligen åka på ett bröllop då... det är min en barndomsvän som skall gifta sig:) Josefine tar vi inte med, för då får inte Fredic och jag njuta av bröllopet ngt... utan bara springa efter en liten yrboll som springer både högt och lågt:P


Någon gång under heljen skall vi även besöka Kristinestads sommarmarknad:) Det är en tradition nu förtiden, fasst man inte köper ngt där så skall man ändå dit och titta... och var så säkra, meters lakrits kommer garanterat med oss hem;)


På söndagen skall vi inte göra så mycket antar ja, inte heller månda och tisda... men på Onsda, då smäller d:D
Tänk vad tiden ändå har gått fort sen vi bokade vår semester resa, det kändes som en evighet jusst då... men nu är vi snart där:D Ska bli så ql att åka till stockholm och shoppas:D Pengarna som skall växlas så ja har att ödsla i stockholm ligger i tryggt förvar här hemma så jag garnaterat inte gör av med dom före resan:P


Tack min vän för vår vänskap, den betyder... du hade skrivit så fin text i din egen blogg!!<3


Nu skall jag avsluta detta, mera kommer kanske i ngt senare skede;)


Kram

2 kommentarer:

Familjen bus.... sa...

<3

Maria sa...

"måst" ju lämn na spår nu tå baket me..:-) Roligt att råkas såde på riktit igår:-)