måndag 13 juli 2009

Måndag igen...

Och vi är fortfarande i Dagsmark:) Hem åker vi först på Freda, så d blir många dagar för flickorna att vara här ännu... men dom trivs, så d går ingen nöd på någon av oss:)
Snart är Onsdagen här, å oijj va d ska bli ql:D


Ska bli så skönt att komma bort från vardagen en stund... och bara få tänka på varandra:) Sen när resan e över och vi får komma hem igen så e d oxå skönt, och både F & jag har nya krafter och mera energi:)


Idag har jag funderat lite om vi skall åka till Kangasjärvi och titta, konstaterade me Fredric igår att han aldrig varit dit... så d vill säga, jag har inte varit till Kangasjärvi på minst 6år:O *hoppsan* Åker vi dit idag, så blir d nog inget simmande... det är nämligen käll vatten där, så d e mycket kallt... men vi år ju titta där åtminstone, d e så otroligt fint där eftersom vattnet är klar blått... så när man står på bryggan och tittar ner i vattnet så ser man bottnen:) D e ganska ovanligt här omkring:)
Om vi åker dit så ska jag ta med kameran, bilden jag har här är googlad... så d synns inte på samma sätt hur fint det är där:)



Resestrykjärnet som vi skall ha med oss till Sthlm så borde vi hämta antingen idag eller imorgon, måste se lite när vi skall åka:)


Åååhh... snart snart SNART är den efterlängtade Onsdagen hrä:D*skoijj* Ska bli så ql att åka... trevligt sällskap, goda drinkar, god mat... och mycket shopping;) Kan d bli bättre:D




Nu skall jag avsluta detta... Melissa och Fredric ligger fortfarande och sover, mora bakar semlor tills kvällens Majbo Länk... och här stter jag:D


Ni ska ha det riktigt bra, så kommer en uppdatering efter Sthlm resan sen:)



Kram<3

Inga kommentarer: