fredag 10 juli 2009

Färdigt packat för denna resa...

Ja, nu förklarar jag vår packning avslutad!




Ja vet att jag har alldeles för mycket både kläder och skor med mig... men vad kan man, d kan ju vara bra att ha:D
Och vi ska ändå vara bort hela veckan, och det som ja inte vill ta med till Sthlm så får lämna hos mor och far:)


Vi har varit och vaccinerat Josefine nu på förmiddagen, så nu är det klart:) När tanten satte nålen i låret på damen märket hon ingenting... men när hon sprutade in medlet var d mindre ql, men hon fick ett armband... så då var damen nöjd:D


Nu jusst håller F på att byta olja i Audi, sen ska vi packa bilen och äta... och när det är klart så packar vi in oss själva + kissen i bilen och så sticker vi iväg söderut:)
"Måste" även hinna på Kristinestads sommarmarknad i ngt skede, men när det blir vet ja inte ännu... det återstår att se:)



Nu ska jag ta och sätta alla väskor och saker som skall med, i farstun... sen bädda sängarna, plocka ur kylskåpet och börja med maten:)

Ha en trevlig vecka... eventuellt updaterar jag ännu före vi åker på resan, men det återstår att se. Det kan jag ju låva er... att EFTER resan kommer garanterat en uppdatering med tillhörande bilder;)

So long...




1 kommentar:

Familjen bus.... sa...

Bilder..hmm sensurerade sådana kanske ;) hmpf heheheheheh

Puss o kram o kör fösiktigt!