torsdag 13 november 2008

Torsdag... snart e d helj:)

Idag är det då Torsdag, och vi har haft fullt program hela dagen:)
Vaknade ca.8... Efter en natt med alldeles för lite sömn:( Lilla damen i stugan vaknade ca. kl.1 och var nästan omöijlig att få att somna om. När klockan var mellan halv 3 och 3 så somnade vi båda*äntligen*. Antingen så har gumman benvärk, eller så sover hon bara dåligt för att hon har utvecklats så mycket på senaste tiden.
Men d e ju övergåeligt, så vi får vel leva på den tanken när nattsömnen tryter:)
Annars idag så har vi:
  • Plockat upp en hel del greijjer
  • Tvättat kläder
  • Dammsugit
  • Torkat golv
  • Torkat damm
  • Bytt i sängarna
  • Diskat
  • Tvättat ännu mera kläder
  • Städat WC.

Så... jag är nöjd med dagens sysslor. Nu behöver ja inte städa mera inför heljen:)

Ikväll skall jag se om jag får med Fredric och handla till CM, d skulle vara så roligt att åka allihopa och handla nu engång mellan varven. Har nämligen på senaste tiden bara varit antingen jag och Josefine(om vi åkt kvällstid) eller så jag och båda damerna. Men... d återstår att se vad jag får för utlåtande av gubben när han kommer hem:)

I heljen kommer mina föräldrar upp:) Och hoppeligen även T, C och döggarna:) D börjar bli SÅ länge sen vi träffat T & C nu... vi har nämligen alltid råkat åka söderut när dom har varit heljen före:( Men... d återstår att se nu vad dom bestämmer sig för:)

Och ja, när mina föräldrar kommer upp så får jag även min byrå:) Då får jag äntligen en lampa i hallen... d är så mörkt där nu på kvällarna, men i mårgon blir d ändring på den saken:D

*Hmm* Nu vet ja inte vad jag skall skriva mera... men en styrkekram till Åvist vill vi sända härifrån.

Kram

Inga kommentarer: