söndag 16 november 2008

Heljen är snart över...

Mina föräldrar åkte hemmåt för snart 2 timmar sen... maten är på gång, Fredric är i skogen, Melissa tittar tv och Josefine sover.


Heljen över lag har varit lugn och skön, men nätterna har inte varit d bästa... men d e vel bara att invänta bättre tider:)


I fredas var N o. R hit:) Trevligt att träffas... d var alldeles för länge sen:(


När mina föräldrar kom, så åkte N o. R hem igen.


Vi badade bastu, drack kaffe å hade det allmänt lugnt och skönt.


Lördagen så åkte Melissa, jag och mamma en sväng till stan... moffa, pappa och Josefine lämnade hemma så Josefine skulle få sova i lugn och ro:)


I stan hittade vi 1 som annat... bl.a. hittade jag en julklapp:)


När vi kom hem igen blev d matkok... d blev spagetti och maletköttsås:)*mums* När vi hade ätit klart och druckit kaffe så blev d bad dax för Josefine:)


På kvällen satt vi och pratade, tittade tv och bara umgicks:) Mamma och jag beställde även ett paket från Halèns... men d mesta av vad vi hade hittat i katalogen och tänkte beställa så var ju förståss slut, men vi hittade ju en del annat på nätsidan så istellet:)


Idag har vi inte hunnit så mycket, mamma och pappa åkte ju hem på förmiddagen... och efter det har Melissa och jag lek med Barbie dockorna:D


Mommo och moffa hade ju nämligen med mitt barbiedocks skåp åt Melissa... och det var mycket uppskattat:) Här får ni även en bild på dockskåpet-->




Även jag fick en efterlängtad byrå att ha i hallen, så nu är det inte så mörkt där mera fasst man inte har på taklampan:)


Den blev inte riktigt den färg jag hade väntat mig... men det passade jätte bra i hallen, tycker jag åtminstone:) Här har ni även en bild på den-->




Senare ida så skall vi åka och handla lite så vi klarar oss till slutet på veckan, så får vi åka och handla inför heljen då:)
Efter det blir d nog inte att göra så mycket... sitta och slöa framför tv antar ja:D


Imårgon har vi en Kokkola resa på chemat, men jag måste ringa S för att se om d blir av eller inte...


Nåja... nu skall jag gå och titta till maten, och snart får vi äta:)


Ha en forsatt skön Söndag:)


Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska också till Kokkola imorgon! :D /Jenni