lördag 5 juni 2010

Då var d dax igen :)

Här har varit en "aning" torrt på senaste tiden :/ Men nya tag!

Ja ändrade layouten i hopp om att få lite fart på mig själv och börja blogga igen :D Nu jusst är vi hos min föräldrar i Dagsmark, det är bara Josefine och jag som är vakna ännu ;)

Sommar planer har vi på G, ska föröska boka ida... så får vi slappna av sen och bara invänta stundande datum :) Mer än så berättar ja inte nu, ni får ge er till tåls :D

3.7 kan ja ju berätta om redan... då blir d dax för Björn Rosenström vid klacken :D Har biljetterna fixade och även förfesten ;)

Gäller att va ut i tid :P





Även vår barnfria vecka denna sommar är nu inprickad! Så då ska F och jag hitta på lite ett som annat på "tumis" :)

Ja kan ju inte börja med ett långt blogg inlägg nu när jag har haft så lång paus, så vi tar en mjukstart och avslutar här ;)

Men håll tummarna för att jag orkar börja blogga igen :D

Inga kommentarer: