måndag 1 mars 2010

Ensam hemma...

Det blir jag nu ganska snart, älskling var och hämtade en "ny" skoter åt sig ida... och den får ju inte stå i garaget tills imorgon, utom man MÅSTE ju ut å köra lite längre även ikväll :P

(bilden är Googlad)


Annars så har vi det bra, ovanligt tyst å lungt är det här... men mommo och moffa har det betydligt livligare istället ;) Busarna våra åkte dit i går, och vi åker ner på freda:) Idag har jag varit på jobb, ovanligt att jobba på en måndag... men ja e ledig på tosda istället :) Efter jobbet åkte jag in till stan, hämtade loppis greijjerna, så 125€ hade ja förtjänat... och då är det bortdraget 2*23€ från det, så jag är nog ganska nöjd :)
Sen åkte jag in till stan... träffade en kär vän, drack kaffe och shoppade lite :) Bl.a. mjukisbyxor och en BH fick följa med mig hem:D Hade ganska tur med BH.n, det fanns bara 1 av den modellen... och facktist enda jag gillade, den var min storlek OCH -70%:D

Vi var in på Fredrica och drack limsa och åt en semla och pratade en massa:) Dagar somd essa lever man länge på :) Tack gumman!


Ikväll ska jag förstärka färgen i den röda breda slingan i håret, sen blir d att titta på Familjen Annorlunda :)

Ooops... måste nog kila iväg och fixa håret nu så får färgen verka medans jag tittar på tv :)


Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer: