söndag 14 februari 2010

Vändagen...

Det är det idag... så jag vill börja med att önska alla min vänner och bekanta en Trevlig Vändag:)



Denna dag ska vi "fira" genom att åka och titta på "rallybilar".

(Freddis "rallybil")

På eftermiddagen skall jag och M åka till Jeppis staden för att fylla ett loppisbord :) Blev SÅ på att fixa ett eget när en bekant berättade att hon hade sålt för ca 500€ på 3 veckor, jag å vill :P
Annars har vi det ganska bra nu, dirverse flunsor och liknande börjar vara på bättre sidan nu... Josefine fick medicin mot sin ögoninflammation i fredas, så nu är dom så gott som bra :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en kul Alla Hjärtans dag.Häls U&Lsayeoto

sabina sa...

Hoppas ni hade en fin vändag! Loppisbord har jag också haft nån gång men inte med lika stor framgång som din bekanta. Hoppas du får sålt mycket! Kanske M kommer på lördag? Kan ni isf ta med diademet? Har ju inte kommit oss och hämtat det än... :)