lördag 6 februari 2010

Packning & marknad

Igår efter jobbet packade jag väskor, bil och bytte blöijja på Josefine och satte oss i bilen för att starta mot mommo och moffas... allt detta tog endast 45 min :D Tyckte ja var ganska duktig :P Det var ju kläder åt 3 styckna + ute kläder och lite snacks att äta i bilen som skulle med... så det var en hel del före att fixa före vi kunde åka iväg, hade även med 2 plastpåsar me kläder som mamma skall ta åt asylsökarna :)

Idag skall vi åka på vintermarknaden, jag skall gå och se om jag hittar en ny vinterdräkt åt mig :) Ett ont måste som ska inhandlas på marknaden är lakritsremmar :D


Och senare på eftermiddagen blir det dax för examenskalas:)

Sååå... ikväll tror jag det blir att sitta och titta på tv och dricka en öl, skönt så!! :D

Fredric är hemma... så det känns ganska konstigt att vara här utan att han är med, men han hade andra saker som måste bli klart... så han lämnade hemma denna gång. Saknar dig! <3

Nu skall jag börja klä på mig och försöka få ngn ordning på mitt hår så jjag texx visa mig på marknaden :P

Ha en trevlig dag mina vänner!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Det samma till er. vi syns väl på marknan H. Ulla