lördag 29 augusti 2009

Bloggen lider...

Ja, så har det blivit nu på sissta tiden... men kanske d börjar komma mera inlägg här när d blir lite sämre väder:P
Jusst nu regnar d, och ser inte ut som om d tänker sluta heller:(

Senaste dagarna har varit ganska fullspäckade här, i torsdas var jag och drog ut min visdomstand som har värkt sedan midsommarafton... så d var nog på tiden nu!
Igår var jag till frissan och fick mig en ny frisyr... va tycker ni?;) Ja e nöjd till 110%:D


Idag har pappa här i huset födelsedag, så halv 10 i mårse stack tjejjerna och jag iväg till HH för att handla en present åt far... Melissa fick nya byxor och stövlar på sammagång:)

*D står "Om du svär stoppa pengar här" Passar perfect åt Fredric... den kommer att fyllas snabbt:D*

Stövlar kan va bra att ha ikväll när damen skall till villan och skjuta raketer med kusinerna:) Sj lemnar jag hemma med Josefine... misstänker hon blir ganska ordentligt skrämd om hon måste vara vid villan när d smäller, så d skippar vi! Lika som i fjol för den delen:D



Förra söndagen så kom förresten fredric på att vi skulle åka till Tuuri... och jag var ju föståss inte sen på att hänga med:D Så där hittade jag bl.a. en ny vinterjacka åt mig, så nu är d bara vinterskorna som fattas:)


Men ja misstänker d blir ngn Vasa resa här inom snar framtid, så kanske jag hittar dom där då:)



Nu skall jag gå och börja på med maten... men ni ska ha d så bra tills jag skriver nästa gång:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg frisyr den passar dej. Å tack för senaste.gratta fredric f oss på salavägen.hälsa tjejerna ochså.t

Anonym sa...

Men shit, va snygg frisyr!! :D Du passar superbra i hedee å du ska nåo verkligen vara nöjd!! Väldigt snyggt Pia!! :) *Kram på dejj gumman* //Nilla

Anonym sa...

Hihi häfti spargris tådde ha ja tänkt köp åt me sjölv :D