lördag 8 augusti 2009

Bloggen har lämnat...

Som ni märker.

Men solen skiner så härlit på himmlen och har gjort det nu ett X antal dagar:) Såå... vi njuter så mycket vi kan!


Melissa har fått börja vid Bamse igen, så hon e nöjd... Jobb söker jag fortfarande, d går sisådär, men nog kommer det antagligen min tur ngn gång oxå att hitta ett jobb igen:)

Igår kväll var jag chaffis åt en kompis, hon har kört så många gånger åt oss... så ja tyckte ja ville ställa upp:) Vi hade en super trevlig kväll, jag är en person som inte brukar ställa mig på dansgolvet om ja inte har några öl i huvudet/fötterna, men igår... då rockade vi loss:D Kom hem halv 5 i mårse och steg upp halv 10!


Skönt att såva lite längre... flickorna vaknade halv 8, men då steg älskligen upp så jag fick sova en stund till:) Tack sötis:)<3


Ikväll bär det av till Åvist på 25års kalas:) T&C kommer hit på besök, så dom lovade att sköta damera sålänge vi e borta.*Tackar* Ska bli mycket roligt att träffas nu igen, det är en stund sen... men det är bara p.g.a. att Josefine reagerade antagligen på vin vattenkoppsvaccin spruta, så då blev d ett litet uppehåll med lekandet, men f.r.o.m. månda får vi börja leka alla fylla igen:)*äntligen*


Annars har vi d bara bra... njuter somsakt av sommar och sol:) skulle behöva bidra med några bilder fårn vår resa oxå, men d tar ja en annangång:)


Ha d så bra till ja skriver igen;)






ps. kommentarer har ja inget emot;)

1 kommentar:

sofia sa...

tjohoo jär får du en liten kommentar:P hoppas allt e bra i purmo skogan :)