fredag 3 april 2009

Städning pågår...

Men man måste ju pausa mellan varven oxå:D
Melissa är på dagis idag, hon har varit hemma hela veckan p.g.a. öroninflammation. Hon fick antibiotika i Onsdas, så nu skall vel hennes öron reda upp sig ska vi hoppas:)
Annars är allt helt ok... till heljen har vi inga speciella planer, det är Dansgala på Kristallen... men varken jag eller F är intresserade av att trängas där, men Black Jack skulle vara trevligt att se LIVE... lika så Barbados, men det får nog vara.
Igår var jag med en kompis på kaffe till stan, och före vi tog kaffet så sökte vi gummistövlar åt tjejjerna:) På prisma hittade jag åt båda 2, Melissa fick med Hello Kitty... dom blev en stor favorit direkt:D Josefine fick giraff-mönstrade med ett ansikte fram på foten:)
Så nu behöver vi inte fundera på det mera... tur att jag åkte igår, och hittade stövlar t.o.m... för med detta väder som vi har nu så behövs VERKLIGEN gummistövlar:)

Nu skall jag fortsätta min städning, och sen blir d att förbereda maten:)

Ha en trevlig helj.
Kram

Inga kommentarer: