tisdag 21 april 2009

Bloggtorka:(

Ja... nu var jag på riktigt blogg-humör, men när jag väl kom så långt så jag skulle börja skriva så försvann orken?*hmm*
Nåja, jag skall försöka mig på några rader ändå;)
Igår hade Melissa Bamsedag, så Josefine å jag var ensam hemma hela dagen:) Vi tvättade och vek torra kläder, bytte gardiner i Josefines rum m.m.
Sen kom även en Ellos katalog igår... så sent i går kväll så satte vi oss vid datorn, Fredic och jag;) Och beställde diverse kläder därifrån... och sj fick jag mina efterlängtade -pistokkaat-:D Hoppas dom passar då oxå när dom kommer;)
Annars har jag inte så mycket att berätta, en bil fattigare blev vi förra heljen... och en bil rikare i Fredas:P En snöskoter fattigare blev vi i Söndas, så jag e nöjd:D
Nu pratar jag med mora... så nu skall jag sluta blogga;)
Kram

Inga kommentarer: