söndag 25 januari 2009

Söndag.

Nu sitter jag här och avnjuter en kaffekopp, mor å far har åkt för några timmar sedan... å ja har fått upp plockat här i stugan och har igång en tvättmaskin, blir nog att starta åtminstone en till när den är klar.

Heljen i övringt har varit helt ok... igår var mamma, jag och Melissa till HH... handlade behövligheter till en ostbricka och sen även mat som vi skulle fixa på dagen. D blev ugnskorv och potatismos + sallad:)
När vi kom hem gick moffa, pappa och Melissa ut medan mamma och jag fixade maten.

På kvällen blev d dax för killarna att åka ut på en krogsväng:) Vi åkte ca. 20 före 11, men ja var inte hemma tillbaka förens halv 1:O typiskt när man har något planerat efteråt oxå. Ostbrickan lämnade... men, vi tar d en annan gång:)

Idag har Melissa och jag varit ute och gungat, Melissa skidade och sen körde vi rattkälke:) Mamma och pappa hade med mina värmebyxor... jag har nog ett här hemma redan, men dom använde jag förra vintern när jag väntade Josefine, så dom e inte så mycket att ha mera:) Men, nu har jag äntligen dom bättre hemma oxå:D

*hmm* vad mer ska jag berätta? Tror inte d finns så mycket att berätta nu jusst. Men ni skall ha en forstatt trevlig söndag så ska jag smurfa runt lite och sen bänka mig i soffan bredvid älsklingen:) Han e en soffpotatis idag*hihi*:P

Kram

Inga kommentarer: