lördag 24 januari 2009

Helj...

Nu är mamma och pappa här, Melissa och mommo spelar på rölli datorn... moffa tittar tv och pappa vilar upp sig inför kvällen:D
Han ska nämligen på krogen IGEN!:P Men... denna gång åker han med pojkarna, jag har låvat att skjutsa gossarna till stan:) Misstänker jag kommer att få mig ett X antal goda skratt i bilen påväg tilll stan:) Brukar inte bli tråkit med dom killarna:P

När jag kört dom till stan och är hemma igen så skall vi fixa ostbricka m. vindruvor och vitvin;) Fredric får inget denna gång... men nästan gång:D

Det får räcka nu... tycker d har blivit ganska bloggtorka här nu på sisstone, men d beror mestadels på att man inte orkar skriva ngt jusst på kvällarna när man kommer hem.

Men d kan ja ju oxå berätta att jag var till läkaren igen i torsdas för att visa upp nacken efter krocken... den läkaren kollade noga både nacke och axlar... men jag blev inte sjuksriven, och d tyckte jag va skönt:)
Å han gnuggade även min vänstra axel så stjärnorna tindrade framför mina ögon... men kanske d var det som gjorde att jag nästan inte haft ngn verk sen det:D

Nåja... ha d så gött.

Kram

1 kommentar:

Familjen bus.... sa...

Kör försiktigt...viktig last :)
Undvik ÄLGAR gumman :)