torsdag 3 februari 2011

En feberfri dag.

Det ska vi hoppas att denna dagen blir... det har börjat bra åtm, Josefine har inte haft feber nu sen igår mitt på dagen : )
Denna dag ska vi städa... eller, hmmm... JAG ska : D eller vem vet.. kanske jag får lite hjälp, beror bara på vilket humör min lilla hjälpreda är på : )




Igår skrev jag under några AKE papper... så nu är jag ägare till en Lynx 494 : D den är inte i topp skick, men fullt körbar... och duger mer än väl åt mig : D



I mitten står Lynxen, till höger ser ni F.s skoter och till vänter står gamla bettan som har kört både på vatten och snö i sina dagar, och snart borde den gå att köra igen : )


Nu är det bara 1 vecka och 3 dagar kvar... kan ni gissa vad som händer då? JO!! Det är dags för IDOL konsert i Kristallen : D Vi har följt med hela programmet sen audition, så det ska bli riktigt intressant att se hela "klanen" IRL : )




Ha en bra dag mina vänner!





1 kommentar:

Anonym sa...

Waooo!!! va häftit ti ha fått en skoter. kör försiktit. H.ulla