lördag 17 oktober 2009

Snö och ny klippt hår:D

Ja vi ser d snöar... fortfarande:)


Hade tid till frissan kl.8 imårse, så nu är jag nyklippt... eller upp putsad mest, nacken och pannluggen var i största behov denna gång:)
Skulle färga håret igår, men d blev inget... jag var för trött, men nu som bäst när jag sitter här och skriver så har jag färgen i håret:)


När jag kom hem från frissan stod denna fina gestalt på vår gård:D


Pappa och tjejjerna hade byggt årets första snögubbe, snyggt med en flaska som näsa och räfsan i handen :D


Som bäst är pappa i stugan på har jakt, sj håller jag på och tvättar lite kläder med mera medans jag väntar på att få tvätta ur färgen:)

Ikväll blir d dax för 30-års kalas:D Ska bli super ql!

Men men... nu börjar fantasin sina igen, men lite längre inlägg blev d denna gång:D

Ha en trevlig helj!!





Inga kommentarer: